reklama

Krátko o hlupákoch

Taký to bol včera deň: huslista v podchode odo mňa dostal viac peňazí ako obyčajne. Na predavačku som sa viac usmial. Kým mi čašníčka robila kávu so sebou, trochu sme sa rozprávali. Len tak, o vážnych veciach nezvyknem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (47)

Chcel som jej do nádobky pri pokladni hodiť nejaké drobné, tak som hodil. Potom som zistil, že je to nádoba na prázdne sáčky od cukru. Skúšal som tie drobné odtiaľ vytiahnuť, ale len kým bola otočená chrbtom. Cítil som sa pritom trochu ako Mr. Bean. Nakoniec tam ostali.

Potom do parku, nerobiť nič, len čítať. Veď sobota.

Potom na Obchodnú. Stretol som Šaliho, pýtal sa ma, či zbieram materiál na nový článok. Nezbieral som. Sedím a pozerám, väčšinou na ženy povedal som mu pravdu. Veď sobota.

Potom po Obchodnej. Dvaja Lotyši v dresoch po druhej strane, oproti nim traja výrastkovia. Minú sa, jeden z výrastkov sa potom predsa otočí a začne vykrikovať po lotyšských chrbtoch

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ha ha, prehrali ste, prehrali ste nad nami, buzeranti!

Lotyši si ho nevšímajú, tak aspoň do davu na Obchodnej povie Šak treba, Slováci, ne?

Nevymýšľam si. Nevynášam všeobecné súdy, lebo by to bolo hlúpe, hoci individuálne by sa dali:

HLUPÁCI

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu