reklama

List Karolovi: Vyliezajú

Sevas Karol,prepáč, že som sa tak dlho neozval, ale bola zima a potom boli voľby. Dobre nám tak. Ale zima bola pekná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (47)

Ľudia vyliezajú z dier a ja sa ti neviem rozhodnúť, či je to tou jarou alebo tými voľbami. Jeden taký minule, napríklad, ani menovať ho nebudem, aj tak ho nepoznáš. Išiel si ti na poštu a tak sa naštval, že hneď dal pár ľuďom facku. Aj noviny o tom písali. Priznám sa, že neviem, čo ho tak naštvalo, lebo podľa toho, čo tie noviny písali, sa mal dobre úplne vždy.

Ak by ťa to zaujímalo, mám sa tak, že ani vlastne neviem ako, to bude tiež tou jarou. Alebo tými voľbami. Pozdravuje ťa Martin, ten zo školy, čo si ho určite nepamätáš, ale všetci sme ho mali za vola. Tak ten je teraz poslanec a vlastne ťa ani vôbec nepozdravuje, vymyslel som si to. Keď sme sa stretli, nespoznal ma a mňa to vlastne aj potešilo. 

Viem, že naše noviny už nečítaš, tak ti ešte musím porozprávať toto. Máme ministra, ktorý je ministrom toho, čo nikdy nerobil, a ten má titul z odboru, v ktorom sa v tom čase žiaden titul získať nedal. Dokonca si ani nepamätá, o čom písal bakalárku, za ktorú ten titul dostal. Strašná blbosť, že? A to ešte nevieš, za koľko napísal a obhájil rigoróznu prácu. Za mesiac. Niečo ako keď si si ty pred štátnicami išiel pre tézy a vrátil sa o hodinu úplne opitý. Lenže to bola aspoň sranda.

Inak sa nič nedeje. Jeho kolega minister, čo za to zodpovedá, vraví, že je to v poriadku, takže to v poriadku je. Človek by ani nepovedal, že sú z jednej strany, že? Mimochodom, vieš, v ktorej strane bol rektor tej univerzity, kde tak rýchlo rozdávajú tituly? V tej istej, aj keď ho už vyhodili. Veď vravím, že boli voľby a dobre nám tak.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rozmýšľam, či niekam nezaliezť, keď vyliezajú, aj navštíviť by som ťa hádam prišiel. Pozeral som sa, ale žiaden kamoš zatiaľ rektorom nie je, možno preto, že nie som v žiadnej strane. S doktorátom teda ešte pár rokov počkám. Asi nevieš, ale odstúpil maďarský prezident. Asi ani nevieš prečo. To len tak.

Drž sa tam, kde si, my sa tu držíme, aj keď rozmýšľame, že sme mali byť murármi. Keď mi zase bude ťažko, ozvem sa. 

Samo

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu