reklama

Absurdnosti jedného zápisu na školu

Napíšem to čo najkratšie, lebo nemám náladu robiť to inak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Zajtra o deviatej mám zápis. Začínam magisterské štúdiumna škole, na ktorej som sa stal bakalárom.

Potvrdenie o prijatí a pokyny k zápisu mi školaposlala VČERA.

Dnes neprišli, z čoho vyplýva, že prídu zajtra (asi).

Zajtra príde pošta okolo deviatej (ako kedy, náš poštár sazrána občas niekde zasedí).

Zajtra okolo deviatej sa tie isté papiere (lebo predpokladám,že na zápise budem musieť ukázať aj potvrdenie o prijatí, ktoré mi tá istáškola včera poslala) už majú nachádzať o 120 kilometrov juhozápadnejšie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je to absurdne smiešna situácia, aj keď ten smiech jetakpovediac cez slzy. Nikoho neobviňujem, hoci niekto je pravdepodobnezodpovedný. Len by sa podobné veci NAOZAJ nemuseli stávať.

( Kacírska teoretická úvaha:viem, že by sa tým odbúralo množstvo byrokracie, čo je neprípustné, ale... Školamá všetky moje osobné údaje, výsledky skúšok,kópiu diplomu, prihlášku na štúdium, potvrdenie o prijatí a korešpondenciu, v ktorej somjasne deklaroval svoj úmysel študovať – naposledy minulý týždeň. Nemohla by mazapísať bez komplikácií?)

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu