reklama

Dôležitý nedeľný článok o futbale a Old Surehandovi

Na tému futbalu som sa tu naposledy rozpisoval pred takými piatimi mesiacmi, keď som v Krakove, obklopený Poliakmi a Poliakmi (a ďalšími Poliakmi), zatajoval svoju identitu. Vtedy sme vyhrali a ani sme nevedeli ako. A keďže, ako tak pozerám, doteraz nikto článok o včerajšom futbale nenapísal, môžem ja. Včera sme prehrali, ale jedna spoločná črta sa nájsť dá. Tiež sme ani nevedeli ako. Buch sem, buch tam a bolo. Tréner vraj povedal, že do prvého gólu sme hrali dobre. Čo bolo neuveriteľných sedem minút.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Pozrite, v telke mi tu ide Old Surehand a Winnetou práve predniesol rečnícku otázku„Jsme pořád ještě v zemi Komančú?", takže na nejaké seriózne hodnotenie fakt nemám náladu, ale keď už, tak nech je. Naši hráči sa vo včerajšom zápase dali rozdeliť na tri skupiny: jedna hrala zle, druhá ešte horšie a tretia úplne najhoršie. Potom bol ešte Martin Škrteľ. Toľko na túto tému. Ďalej vás už zdržovať nebudem.

Hej, ďalej vás už zdržovať nebudem, hoci by som mohol. Jasné, že som futbalový odborník. Tak napríklad som bol za posledných päť rokov asi na štyroch zápasoch v Bystrici. Z posledného som si odniesol akurát tak reumu a presvedčenie, že bol vážne navždy posledný. Okrem toho som kedysi chodil na zápasy AFK Vysoké Tatry. Rozdiel v kvalite bol nepostrehnuteľný a sranda väčšia. Toto všetko zo mňa robí futbalového odborníka. Myslím si totiž, že ktokoľvek, kto sa dokáže nejako vážne zaoberať témou natoľko marginálnou ako je slovenský futbal, si zaslúži titul odborník. Alebo aj iný, ale je nedeľa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(Nechcem vás nudiť, tak len tak medzi rečou o dôležitejších veciach: V telke nejaký opitý kovboj odnáša do neznáma odpadnutú barovú speváčku a nikto nič nerobí. To je úroveň.)

Okrem toho som svojho času mal vlastnú futbalovú ligu, kvôli ktorej sa mi všetci smiali. Zápasy sa hrávali na tom takom malom plastovom spružinkovom futbale. Hráči prestupovali medzi klubmi a, aby bola situácia čo najvernejšia, občas som nejaký ten zápas aj vypustil, aby vyhral klub, ktorý to potreboval. Mám zmysel pre realitu.

(V krabičke Petier je znova dvadsať cigariet a tú dvadsiatu tam pridali len za 0.01€. Vážnejšiu informáciu v tomto texte nenájdete.)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A najmä som futbal hrával. Na našom malom štrkovom ihrisku pri električkovej trati na Sibíri som bol hviezda. Filip, Peťo, Jakub aj Jožko boli možno väčšie hviezdy, ale aj ja som bol. Trochu menšia, čo zase nie je až také dôležité, lebo dnes je hviezda hocikto. Neviem, či vás to zaujíma, ale bol som taký klasický špílmacher, čiže presne ten hráč, ktorý nebehá. Alebo aspoň nie príliš. Lopta príde, on spraví geniálny ťah a je hrdina. Zvyšok zápasu nič, ale ten ťah si diváci zapamätajú. Ženy (pre historickú presnosť: dievčatá) po mne neleteli, čo potvrdzuje moju teóriu, že celkom najlepší som nebol, ale to je už dávno zabudnuté. Dnes platí to, čo je napísané a pokiaľ viem, Filip, Peťo, Jakub ani Jožko neblogujú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(Pozeral som diskusiu Mikloš - Paška. Keďže je tento článok apolitický, ostanem pri konštatovaní, že som ju pozeral. Fajne bolo.)

Tak. A čo teda zo všetkého horeuvedeného vyplýva pre slovenský futbal? Ak opomenieme to, že si ma nikdy nikto nevšimol a ja som teda ani na okresnej úrovni neprerazil, nevyplýva z ničoho nič. Ani z toho, že sme včera fasli štyri a nedali ani jeden radšej nič nededukujem. Pár dní zase budem čítať o tom, že do toho ideme naplno a že toto je (v poradí už najmenej dvadsiatytretí) zápas desaťročia, Šport určite vyjde s titulkou, ktorá vtipne a prvoplánovo spojí prvý apríl so zápasom s Čechmi a potom prehráme. Podľa môjho názoru o dva. Alebo o tri. Alebo sa aj mýlim.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(Na Plitvických jazerách sa chystá indiánsko-belošská prestrelka. A kedysi som hrával futbal. Pekný deň.)

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu