reklama

Bratislavskej pipky príhody a skúsenosti

Bratislavská pipka zvyčajne z Bratislavy nepochádza a jej cesta k spoločenskému uznanie je preto tŕnistá, dlhá a lemovaná titulkami v Novom Čase. Ašpirantka v priebehu cesty na vrchol postupne stráca ilúzie, panenstvo a nakoniec aj zábrany a to presne v tomto poradí. Empíria dosvedčuje, že čím skôr spomínané prekážky odstráni, tým lepšie pre jej kariéru.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (87)

Mariana Brzobohatá vo svojej autobiografii Krásavica na Dunaji takto spomína na rôzne úskalia, ktoré musela prekonať:

„Tá párty bola výborná, lebo väčšinu času som sa len elegantne opierala o Ferovo rameno a pôsobila dojmom, lenže potom prišiel niekto, o kom som vedela, že by som ho mala poznať, ale som ho nepoznala a spýtal sa ma „A čo Vy, slečna, takto robíte?" Nevedela som, čo mám odpovedať, lebo som vtedy nerobila dokopy nič, tak som sa začala smiať. Snažila som sa smiať čo najdlhšie, lebo som dúfala, že všetci zabudnú na otázku, lenže potom mi došiel dych a nastalo trápne ticho. Situáciu našťastie zachránil Fero. „Neblbni, Boris, veď to je moja frajerka," povedal. Tak som sa z vďaky jeho frajerkou naozaj aj stala. Vozil ma na aute, ja som sa usmievala vždy, keď som mala pocit, že nás fotia a obaja sme boli spokojní."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po takomto elegantnom uvedení do spoločnosti naberá kariéra pipky spravidla prudký spád, nakoľko jej výzor a vplyv partnera sú mocnými argumentmi. Čítať navyše predsa ešte nezabudla. Môžeme ju preto vidieť vo večerných správach, kde empaticky rozpráva o tragédii a vzápätí s úsmevom uvádza zvieratko na záver a rovnako ju môžeme vidieť aj na stránkach bulváru, ktorý sa s obojstranným potešením hrabe v jej súkromí. Občas to však nedopadne dobre:

„Včera som volala Jurovi do novín, že dojdem z Turecka, tak že nech dojde na letisko odfotiť ma, že som už došla. Juro došiel a teraz je z toho prúser na celú republiku, lebo ma tam čakal Paľo a hneď tam sa na mňa vrhol a začal ma bozkávať. Som mu aj kričala, že nech neblbne, že nás každý uvidí, lenže cez hučiace motory to nebolo počuť. Juro to všetko nafotil, práskol do novín a mne potom práskol Fero, keď tie noviny ráno otvoril. Tak som ja aspoň práskla dvermi, lenže teraz rozmýšľam, že čo teraz. Fero sa so mnou nerozpráva. Ja sa nerozprávam s Jurom a asi ani s Paľom. Ale to len vtedy, ak budem mať kde spať."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Život veľkomestskej pipky zo zásady nie je monogamný, často ho preto sprevádzajú suveníry vo forme detí od rôznych otcov. Keď je detí a otcov príliš, špirála popularity naberá klesajúci smer a nevyhnutne končí nafotením aktov. Základným problémom nahej celebrity je totiž to, že práve ponúkla aj to posledné, všetci už všetko videli, o všetkom napísali a celú ju prečítali. Je nahá, čo je pre ňu vlastne hlboko prirodzený stav, len už nikoho nezaujíma.

Uvedomenie si tejto skutočnosti vyžaduje čas a niekoľko neúspešných pokusov votrieť sa bulváru späť do pozornosti. Po zvážení všetkých skutočností, najmä však tej, že každý musí z niečoho žiť, sa značne vyťahaná pipka rozhodne čo najrýchlejšie vydať za čo najbohatšieho človeka z vedľajšej republiky a kým sa ešte dá, pôsobiť dojmom po jeho boku. Aby sa na ňu nezabudlo, sporadicky sa medializuje vyhláseniami, že si už neželá byť medializovaná a tieto vyhlásenia sprevádzajú fotografie jej v poradí zhruba piateho zaručeného a definitívneho rodinného šťastia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nikto jej to síce neverí, ale to nevadí, keďže dotyčná sa o tom väčšinou ani nedozvie. Ako totiž sebakriticky v Krásavici na Dunaji uzatvára Mariana Brzobohatá: „Tolik chlapů jsem měla a pořád jsem blbá jak Vánoce."

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu