reklama

Krátko o Valentínovi

Samo, neblbni, veď ty nie si prázdny človek, napísala mi Soňa (lebo sme taká generácia, ktorá sa nestretáva, namiesto toho si píše) a táto veta sa mi veľmi páči. Dobre znie. Opakujem si ju vždy, keď mám pocit, že sa Soňa úplne mýli.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Sobota

V sobotu si zakladám slnečné okuliare, lebo svieti slnko, kapucňu, lebo sa mi nechcelo umyť si hlavu a slúchadlá, lebo mám dobrú náladu a nechcem, aby mi ju oni, rozumej svet naokolo, pokazili.

Vykračujem a počúvam The Cure.

Keď jedného dňa natočím film, čo sa nikdy nestane, alebo keď podľa nejakej mojej knihy natočia film, čo sa nestane presne rovnako, určite tam bude scéna, v ktorej niekto bude niekam kráčať, na hlave bude mať kapucňu a bude svietiť slnko. Kráčajúcich scén bude v tom filme veľa, lebo v ňom musí zaznieť veľa dobrej hudby.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tiež tam v tom filme bude musieť niekto zomrieť, lebo na pohrebe mu bude znieť Sheena is a punkrocker. Mám to všetko premyslené.

Peťo mi rozprával o Poliakovi, s ktorým pracoval. Pred štyrmi rokmi cez futbalové majstrovstvá chodil v žlto-modrom drese. Žltá a modrá sú farby Arky Gdynia. Arka je úplne nepodstatný a po väčšinu svojej histórie zásadne neúspešný klub, lenže na tom v Poľsku nezáleží. Záleží na tom, na ktorej strane ste.

Na jednej stoja Arka, Lech Poznań a Cracovia Krakov, na druhej Wisla Krakov, Lechia Gdańsk a Śląsk Wroclaw a medzi nimi nenávisť. Stretol tých nesprávnych ľudí, ktorí si nenávisť preniesli aj do Británie. Zbili ho do krvi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ten žlto-modrý dres bol švédsky. Hej. Ľudia nevedia, čo so sebou.

Nedeľa

Ľudia najviac nevedia, čo so sebou v nedeľu večer. Nedeľa večer je taká prázdna a tichá doba. Týždeň sa ešte nezačal, ale je neskoro na niečo poriadne, tak by sa už možno aj začať mohol. Aby bolo aspoň niečo, lebo v nedeľu večer väčšinou nie je nič.

O desiatej si dávam kávu a púšťam si Beastie Boys. No sleep till Brooklyn.

Čítam o križiackych výpravách, aby som nebol prázdny, navyše sa mi páči, čo z tých križiackych výprav vyplýva. Bolo aj horšie.

Pondelok

Prestal som pozerať Markízu aj Jojku, nebaví ma už rozčuľovať sa nad nimi. Zapínam TA3 a dozvedám sa hneď skraja (ešte mi ani čaj nevychladol), že Lady Gaga sa nechala na Grammy doniesť v obrovskom vajci. Neviem prečo, ale hádam aspoň ona vie. Bolo by blbé, keby nevedela.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ľudia nevedia, čo so sebou, nedokážu si zaplniť vlastný čas a ani vlastnú hlavu, tak si oboje zapĺňajú tonami nezmyselných, zbytočných a povrchných vecí. Potrebujú niekoho, koho donesú vo vajíčku a on je preto slávny. Toto je ten paradox: nepoznám nikoho, kto by Lady Gagu mal rád, alebo sa k tomu aspoň priznal, napriek tomu niekto taký existovať musí a zjavne dokonca nie je sám.

Málokto si uvedomuje, že so slobodou prichádza aj zodpovednosť. Najmä. Potom už dopíjam vychladený čaj.

Cestou do práce mi zase hrá Cure, navyše je Valentín, máme sa o niečo radšej ako normálne. Normálne sa nemáme veľmi radi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Cure je fajn a Lovesong je úplne super, lebo mi pripomína, že každý máme niekoho, kto sa nám s tou pesničkou spája. Mne napríklad kamoška. Boli sme v krčme sami dvaja a ešte moja návšteva z Košíc, načapovala mi pivo a podala mi ho cez pult. Hrala táto pesnička. To je moja spomienka. Čistá romantika.

Kráčam rýchlo, nikoho si nevšímam, ako z filmu natočeného podľa vlastnej knihy. Niečo zásadné nie je v poriadku, lebo sa teším do práce.

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu