reklama

List Karolovi: Minule, keď som šiel okolo policajnej stanice

Nazdar Karol! Jeden z dôvodov, prečo som nikdy nechcel byť novinárom, bol ten, že keď si novinár, musíš písať, aj keď sa Ti nechce.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (53)

Toto leto síce na začiatku zatiahla Iveta (Iveta B., nie Iveta R.) ale celkovo bolo jedno z najuhorkovitejších za posledné roky, čiže som bol rád, že nenovinárčim, že mám inú prácu. V ktorej tiež občas musím písať aj keď sa mi práve nechce, ale taký je život.

Chvíľu sa zdalo, že uhorkovú šťavu predsa len niečo rozčerí. Policajti totiž zastavovali auto, ktoré malo byť kradnuté, tak po ňom aj strieľali, no a keď nakoniec zastavilo, ukázalo sa, že celkom kradnuté nie je, to len oni v tom majú bordel ako u policajtov. To im však nebránilo v tom, aby posádku na pár hodín zadržali, aby dievča prinútili vyzliecť sa a ostatných ľahnúť si na cestu a pršalo a vôbec, profesionálny zásah. Asi vyzerá inak.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Snímala to ich policajná kamera a to bolo dobre, lenže bola v skúšobnej prevádzke a to zas bolo zle, lebo jej záznam pri vyšetrovaní nemohli použiť. A potom ten záznam už aj použiť mohli, ale odmietli. Vyšetrovať sa nič nebude, veď čo ak by sa náhodou vyšetrilo niečo, čo by bolo škaredé. Lebo polícia je dobrá, to len zdanie klame a náš minister vnútra nie je škaredý, on je fešák, rozumieš. A to bol koniec, uhorka pokračovala. Minister pokračoval tiež.

V úplne inej veci Ti píšem, Karol. Neviem, či vieš, ale nepripravujem básnickú zbierku. Táto nepripravovaná básnická zbierka nemá názov a je inšpirovaná vecami, ktoré sa nestali, lebo u nás sa väčšina vecí nestala, aj keď si napríklad myslíš, že áno. Jedna z básní, ktorá tiež nie je inšpirovaná skutočnou udalosťou, sa volá Minule, keď som šiel okolo policajnej stanice.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Minule, keď som šiel okolo policajnej stanice

Pred policajnou stanicou

skinhead a policajt stáli.

Každý vo svojej uniforme

bohovsky sa smiali.


Lebo polícia je dobrá, to len zdanie celý život klame.

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu